Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the it-l10n-ithemes-security-pro domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/teachdigital/domains/teachdigital.nl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
Facebook en Instagram training - Teach Digital

Facebook en Instagram training

Social media zit bomvol mogelijkheden en met onze training kom je in aanraking met alle mogelijkheden van Facebook en Instagram. Met de ideale mix van online leren en persoonlijke begeleiding leer jij alles over deze kanalen om ze optimaal te benutten voor jouw bedrijf.
  • De laatste trends en inzichten op het gebied van Facebook en Instagram.
  • Overtuig jouw doelgroep via Facebook en Instagram.
  • Overtuig jouw doelgroep met effectieve advertenties.
  • Intensieve begeleiding & praktijkopdrachten.
Teach Digital
1.200,- excl. BTW
6 weken
E-learning & 1-op-1 coaching
Algemeen
Inhoud & leerdoelen
Examens & certificaten
Learning on the job
Studiemateriaal

Algemeen

Social media zit bomvol mogelijkheden en met onze training kom je in aanraking met alle mogelijkheden van Facebook en Instagram. Met de ideale mix van online leren en persoonlijke begeleiding leer jij alles over deze kanalen om ze optimaal te benutten voor jouw bedrijf.

Vandaag de dag zijn Facebook en Instagram belangrijker dan ooit omdat jouw doelgroep zich hier een groot deel van de dag op bevindt. Je leert met deze training alles om via deze kanalen in te spelen op jouw doelgroep. Tijdens de training krijg je 1-op-1 begeleiding van één van onze online marketing coaches.

Voor wie is de training bedoeld?

Deze training is ontwikkeld voor iedereen die succesvol wil zijn met Facebook en Instagram. Je leert niet alleen de theorie, maar past dit direct toe in de praktijk.

Ben jij verantwoordelijk voor de zichtbaarheid van het bedrijf? Dan stemmen we de opdrachten af op jouw praktijksituatie. Al tijdens de training ervaar je meer interactie met je doelgroep.

Start traject

We starten op de datum die we samen hebben afgesproken.

Hoe ziet een leertraject eruit?

Kick off
Leren met
praktijkopdrachten
Nakijken, evalueren
en bijsturen
Implementeren en
optimaliseren

Hoeveel tijd kost deze training?

We hebben het leertraject verdeeld in drie overzichtelijke blokken, om jouw tijd optimaal te benutten.

12 uurE-learning
10 uurPraktijkopdrachten
4 uurSessies met coach

Inhoud en leerdoelen

De Facebook en Instagram training behandelt alle facetten van deze kanalen. Van de essentie tot organische gebruik en adverteren. Daarom hebben we de training opgedeeld in vijf onderdelen:

De essentie van social media en waardevolle content

Allereerst ga je de essentie van social media leren met de focus op waardevolle content. Je ontdekt waarom het belangrijk is om content te creëren die aansluit op de online identiteit van jouw bedrijf. Aan de hand van verschillende soorten content bereik jij de doelgroep en overtuig je deze.

Stel een contentstrategie op

Samen met jouw coach bepaal je waar de focus op komt te liggen. Dit ga je doen door een contentstrategie op te stellen.  Op deze manier vorm je samen met jouw coach de basis van jouw Facebook en Instagram marketing.

Facebook organisch

Nadat de strategie is bepaald, ga je leren over de bericht mogelijkheden van Facebook. Zo haal je het maximale uit elke post.

Instagram organisch

Ook voor Instagram ga je nu leren over de bericht mogelijkheden nadat de strategie is bepaald. Op deze manier zorg jij ervoor dat je het beste haalt uit de mogelijkheden van Instagram voor de doelstellingen van jouw bedrijf

Facebook en Instagram adverteren

Nu je weet wat de organische mogelijkheden van de kanalen zijn, is het tijd om de mogelijkheden van adverteren te verkennen. Het adverteren via Instagram gebeurd vanaf het Facebook domein. Met Facebook kun je je doelgroep heel gericht bereiken. Je leert niet alleen hoe je jouw advertentie campagnes moet opzetten, maar ook hoe je deze analyseert en optimaliseert.

Wat heb je na deze training gedaan?

Na deze training heb jij je contentstrategie opgezet, weet je hoe je kwalitatieve content creëert en hoe je advertenties inzet om jouw doelgroep te bereiken. Je hebt ook..

…je accounts geconfigureerd.
…de Meta Pixel geïnstalleerd.
…marketingdoelstellingen bepaald in combinatie met KPI’s.
…een contentkalender gemaakt.
…geleerd hoe je het maximale uit jouw berichten moet halen.
…je doelgroep in kaart gebracht.
…advertenties opgezet en geoptimaliseerd.
…geleerd hoe jij Facebook en Instagram optimaal benut.

Leerdoelen

Om een goed beeld te krijgen van de social media skills waar je na zes weken training over beschikt, stellen wij concrete leerdoelen voor je op. Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Vraag jouw leerdoelen aan via info@teachdigital.nl.

Wat is het instapniveau?

Tijdens een intakegesprek kijken onze coaches wat het instapniveau wordt. We gaan in principe uit van HBO werk- en denkniveau, maar verwachten minimaal MBO 4 niveau.

Over welke vaardigheden beschik je na deze training?

Na het afronden van onze social media training beschik je over de juiste kennis om de belangrijkste functies van Facebook en Instagram optimaal in te zetten. Je kunt zowel adviezen geven als in de praktijk aan de slag. 

Examens en certificaten

Tijdens het social media leertraject krijg je van je coach diverse praktijkopdrachten, die je met een voldoende moet voltooien om met het volgende onderwerp te kunnen starten. Om de module succesvol af te sluiten, moet je een resultaat van 70% of hoger halen op de eindtoets. Je kunt de toets net zo lang herkansen totdat je een voldoende hebt. 

Onze kennisbank bevat alle laatste updates als het gaat om social mediakanalen. Na het afronden van de social media module kun je dan ook eenvoudig verder met het behalen van officiële certificaten, dankzij de kennis die je tijdens het traject hebt verkregen.

Unieke leermethodiek

Bij Teach Digital maken we gebruik van een unieke leermethode. Uniek omdat we online en offline combineren, maar ook omdat je een persoonlijke benadering krijgt. Onze coaching is intensief en geeft jou alles wat je nodig hebt zodat je zowel theoretisch als in de praktijk raad weet met social media.

Studiemateriaal

  • Leertraject Facebook en Instagram, 12 maanden beschikbaar na start training.
  • Externe hulpmiddelen:
    • Facebook
    • Instagram
    • Google Analytics

Veel gestelde vragen over de Facebook en Instagram training

Tijdens de Facebook en Instagram training wordt jij persoonlijk begeleid. Zo kan jij online vragen stellen, 1 op 1 begeleiding krijgen en online Q&A’s bijwonen en terug kijken.

De Facebook en Instagram training heeft een duur van 4 weken.

Ja, de Facebook en Instagram training van Teach Digital kan je in jouw eigen tijd voltooien. Ook nadat je de training hebt afgerond blijf jij toegang krijgen tot onze E-learning.

De werkdruk van de Facebook en Instagram training bestaat uit het volgende:

  • 12 uur besteed je aan de E-learning;
  • 10 uur besteed je aan praktijkopdrachten;
  • 4 uur besteed je aan sessies met jouw coach.

De Facebook en Instagram training kost met het STAP-budget €375- exclusief BTW. Maar zonder het STAP-budget is de prijs €1.200 exclusief BTW.

Met Teach Digital krijg jij praktijkopdrachten die specifiek zijn op jouw organisatie. Zo werk je aan jouw organisatie terwijl je aan het leren bent. Daarnaast wordt je persoonlijk geholpen met jouw coach en heb je toegang tot een kennisbank die je altijd kan raadplegen.

Het instapniveau van de Facebook en Instagram training is minimaal MBO 4 niveau.

De Facebook en Instagram training is voor mensen die meer ervaring en kennis willen in het zichtbaar zijn op Facebook en Instagram om zo hun doelgroep te bereiken.

Lees ervaringen van onze cursisten

Schermafbeelding 2022-05-11 om 15.10.28Schermafbeelding 2022-05-11 om 15.10.09Schermafbeelding 2022-05-11 om 15.08.42Schermafbeelding 2022-05-11 om 15.08.04Schermafbeelding 2022-05-11 om 15.07.41Schermafbeelding 2022-05-11 om 15.07.07Schermafbeelding 2022-05-11 om 15.06.28Schermafbeelding 2022-05-11 om 15.05.44
"Cijfer: ruime 8, ik ben heel tevreden over de inhoud van de Academy. De interactie is ook goed." Liesbeth Rutten Communicatie manager - IBK B.V.
"Dankzij de partnership hebben wij onze online strategie staan. De begeleiding was professioneel, effectief en praktisch." Willem Prinsen Group Commercial Director - Solidus Solutions
"Wat ik fijn vond aan de academy is de verhouding tussen begeleiding en self-learning. Het is fijn om op deze manier 'rugdekking' te krijgen in online marketing!" Jacco Roukens Marketeer - MisterSales
Ik wil, los van de ondersteuning bij de Google Ads werkzaamheden, een onwijs compliment maken voor jullie Academy omgeving. Wauw. Wat ziet het er strak uit, maar bovenal: wat navigeert het fijn en intuïtief. Heel gaaf wat jullie bewerkstelligd hebben! Echt heel professioneel. Complimenten! Wendy Hertgers Marketeer - ilionx
Ik ben erg tevreden over de cursus, ik heb echt het gevoel dat ik veel heb geleerd. Er is ontzettend veel gebeurd in de online marketing sinds ik mijn opleiding afronde in 2015. Dankzij de cursus van Succesfactor heb ik mijn kennis bijgeschaafd en kan ik mijn nieuwe kennis toepassen in mijn dagelijkse werk. Ik kan deze cursus met een gerust hart adviseren aan iedereen die zijn affiniteit met en kennis van online marketing wil vergroten. Chris
Top cursus over online marketing. De te leren stof is goed verdeeld over verschillende modules en wordt goed afgewisseld gebracht via tekst, afbeeldingen en video's. Zelfs voor mij als jurist, zonder ervaring met online marketing, was deze cursus goed te doen. De ondersteuning van coach Melvin was hierbij zeer prettig; hij heeft kennis van zaken, is zeer toegankelijk en motiveert je bij het behalen van goede resultaten. Fieke
Ik was op zoek naar een complete online marketing opleiding met de nadruk op SEA. Ook de intensieve persoonlijke begeleiding sprak mij erg aan. Ik ging aan de slag met mijn coach Melvin, die mij veel uitstekend advies gaf en altijd in overleg de passende aanpak voorstelde. Hierdoor was de cursus op maat gemaakt, maar toch erg uitdagend. Dankzij de interessante inhoud van de cursus en de goede tips van Melvin heb ik een goede basis om SEA specialist te worden. Steven
Olav Wolters teach digital
Olav Wolters

Opleidingsadvies nodig?

Wil jij je ontwikkelen in online marketing, maar weet je niet welke training de beste keuze is voor jou? Neem contact op met Olav.
Mail Olav
Teach Digital NRTO gecertificeerd Teach Digital is lid bij de Nederlandse Raad voor Trainingen en Opleidingen. Het keurmerk staat voor erkenning van kwaliteit en professionaliteit. Dit betekent dat al onze trainingen van dehoogste kwaliteit zijn.