Twitter training

Wil jij onder de aandacht komen bij je doelgroep door middel van Twitter (advertenties), maar mis je kennis en ervaring? Deze Twitter training helpt je in 4 weken succesvol te worden met Twitter.
  • Zet een Social Media strategie op welke afgestemd is op jouw doelgroep en voer deze uit.
  • De laatste trends en inzichten op gebied van Twitter.
  • Bereik de doelgroep met Twitter.
  • Intensieve begeleiding & praktijkopdrachten.
  • 12 maanden toegang tot de academy.
Teach Digital
0,- excl. BTW (met STAP-budget)
825,- excl. BTW (zonder STAP-budget)
4 weken
E-learning & 1-op-1 coaching
Inschrijven
Algemeen
Inhoud & leerdoelen
Examens & certificaten
Learning on the job
Studiemateriaal

Algemeen

Wil jij onder de aandacht komen bij je doelgroep door middel van Twitter (advertenties), maar mis je kennis en ervaring? Deze training helpt je in 4 weken succesvol te worden met Twitter marketing.

Je leert alle ins en outs door middel van e-learning en past deze kennis toe in de praktijk met doelgerichte opdrachten. Om cruciale fouten te voorkomen krijg je 1-op-1 begeleiding van één van onze online marketing coaches.

Voor wie is de training “Twitter in 4 weken” bedoeld?

De Twitter training is ontwikkeld voor iedereen die succesvol wilt zijn met Twitter. Je leert niet alleen de theorie, maar past dit direct toe in de praktijk.

Ben jij verantwoordelijk voor de zichtbaarheid van het bedrijf? Dan stemmen we de opdrachten af op jouw praktijksituatie. Al tijdens de training ervaar je meer interactie met je doelgroep.

Wil je een switch maken in je carrière? Dan hebben wij een praktijksituatie voor je en zorgen we ervoor dat je na deze training klaar bent voor een baan in dit vakgebied.

Start traject

We starten op de datum die we samen hebben afgesproken.

Hoe ziet een leertraject eruit?

Kick off
Leren met
praktijkopdrachten
Nakijken, evalueren
en bijsturen
Implementeren en
optimaliseren

Hoeveel tijd kost deze training?

We hebben het leertraject verdeeld in drie overzichtelijke blokken, om jouw tijd optimaal te benutten.

12 uurE-learning
10 uurPraktijkopdrachten
3 uurSessies met coach

Inhoud en leerdoelen

De Twitter training behandelt uiteenlopende Twitter mogelijkheden en is op te delen in vier onderdelen:

1. De essentie van social media en waardevolle content

Leer over de essentie van social media en waardevolle content. Ontdek waarom het belangrijk is om content te hebben die aansluit op jouw online identiteit. Ook ga je hier leren over verschillende soorten content die ervoor zorgt dat jij jouw doelgroep bereikt en overtuigt.

2. Contentstrategie opstellen

Nu kun je je verdiepen in de wereld van Twitter. Je stelt eerst een contentstrategie voor Twitter op. Dan kijk je samen met jouw coach waar de focus komt te liggen. Dit vormt de basis voor het vervolgtraject.

3. Twitter Organisch

Na het opstellen van de contentstrategie ga je leren over berichtmogelijkheden om het maximale uit je posts te halen!

4. Twitter Adverteren

Wanneer je organisch hebt afgerond ga je leren over configuratie van de doelgroep om vervolgens te adverteren via Twitter. Daarna leer je de statistieken van de campagnes te analyseren om ze uiteindelijk te optimaliseren.

Wat heb je gedaan na deze Twitter training?

Na de Twitter training heb jij een contentstrategie opgezet voor Twitter en weet je hoe je kwalitatieve content kunt creëren en doelgerichte advertenties kunt opzetten. Je hebt…

  • …je account geconfigureerd.
  • …Twitter Tag geïnstalleerd. 
  • …marketingdoelstellingen bepaald in combinatie met KPI’s.
  • …een contentkalender gemaakt.
  • …geleerd hoe je het maximale uit jouw berichten kunt halen.
  • …je doelgroep samengesteld.
  • …advertenties opgezet en geoptimaliseerd.
  • …geleerd hoe jij Twitter optimaal kunt benutten.

Leerdoelen

Om de kwaliteit van het coachingstraject te kunnen waarborgen én om er zeker van te zijn dat jij met de juiste kennis het traject afrondt hebben we leerdoelen opgesteld. Benieuwd welke? Vraag jouw leerdoelen op via: info@teachdigital.nl

Wat is het instapniveau?

De training is praktisch, concreet en prima te volgen vanaf een MBO-4 opleidingsniveau.

Over welke vaardigheden beschik je na deze Twitter training?

Wanneer de Twitter training hebt afgerond, beschik jij over de laatste kennis van alle Social Media kanalen, je kunt deze kennis toepassen en je bent in staat om hierover te adviseren.

Examens en certificaten

Je ontvangt na een positieve beoordeling van de praktijkopdrachten en het succesvol afronden van de eindtoets een certificaat van deelname.

Onze trainingen, e-learning en werkwijze voldoen aan de hoogste kwaliteitseisen. Dit zorgt ervoor dat jij optimaal kunt leren.

Unieke leermethodiek

Tijdens de Twitter training leer je online in onze digitale leeromgeving. Daarbij krijg je praktijkopdrachten afgestemd op jouw situatie en word je begeleid door je persoonlijke online marketing coach.

Deze unieke combinatie zorgt ervoor dat je niet alleen de theorie kent, maar dat je dit ook op de juiste manier weet toe te passen.  Dit is onze belofte.

Studiemateriaal

  • Academy (kennisbank), beschikbaar voor 12 maanden vanaf start traject
  • Externe hulpmiddelen:
    • Google Tag Manager
    • Twitter
Inschrijven

Veel gestelde vragen over Twitter training

Tijdens de Twitter training wordt jij persoonlijk begeleid. Zo kan jij online vragen stellen, 1 op 1 begeleiding krijgen en online Q&A’s bijwonen en terug kijken.

De Twitter training heeft een duur van 4 weken.

De Twitter training is voor mensen die meer ervaring en kennis willen in het zichtbaar zijn op Twitter om zo hun doelgroep te bereiken.

Ja, de Twitter training van Teach Digital kan je in jouw eigen tijd voltooien. Ook nadat je de training hebt afgerond blijf jij toegang krijgen tot onze E-learning.

De Twitter training kost met het STAP-budget €0- exclusief BTW. Maar zonder het STAP-budget is de prijs €825- exclusief BTW.

Met Teach Digital krijg jij praktijkopdrachten die specifiek zijn op jouw organisatie. Zo werk je aan jouw organisatie terwijl je aan het leren bent. Daarnaast wordt je persoonlijk geholpen met jouw coach en heb je toegang tot een kennisbank die je altijd kan raadplegen.

De werkdruk van de Twitter training bestaat uit het volgende:

  • 12 uur besteed je aan de E-learning;
  • 10 uur besteed je aan praktijkopdrachten;
  • 3 uur besteed je aan sessies met jouw coach.

Het instapniveau van de Twitter training is minimaal MBO 4 niveau.

Lees ervaringen van onze cursisten

Schermafbeelding 2022-05-11 om 15.10.28Schermafbeelding 2022-05-11 om 15.10.09Schermafbeelding 2022-05-11 om 15.08.42Schermafbeelding 2022-05-11 om 15.08.04Schermafbeelding 2022-05-11 om 15.07.41Schermafbeelding 2022-05-11 om 15.07.07Schermafbeelding 2022-05-11 om 15.06.28Schermafbeelding 2022-05-11 om 15.05.44
"Cijfer: ruime 8, ik ben heel tevreden over de inhoud van de Academy. De interactie is ook goed." Liesbeth Rutten Communicatie manager - IBK B.V.
"Dankzij de partnership hebben wij onze online strategie staan. De begeleiding was professioneel, effectief en praktisch." Willem Prinsen Group Commercial Director - Solidus Solutions
"Wat ik fijn vond aan de academy is de verhouding tussen begeleiding en self-learning. Het is fijn om op deze manier 'rugdekking' te krijgen in online marketing!" Jacco Roukens Marketeer - MisterSales
Ik wil, los van de ondersteuning bij de Google Ads werkzaamheden, een onwijs compliment maken voor jullie Academy omgeving. Wauw. Wat ziet het er strak uit, maar bovenal: wat navigeert het fijn en intuïtief. Heel gaaf wat jullie bewerkstelligd hebben! Echt heel professioneel. Complimenten! Wendy Hertgers Marketeer - ilionx
Ik ben erg tevreden over de cursus, ik heb echt het gevoel dat ik veel heb geleerd. Er is ontzettend veel gebeurd in de online marketing sinds ik mijn opleiding afronde in 2015. Dankzij de cursus van Succesfactor heb ik mijn kennis bijgeschaafd en kan ik mijn nieuwe kennis toepassen in mijn dagelijkse werk. Ik kan deze cursus met een gerust hart adviseren aan iedereen die zijn affiniteit met en kennis van online marketing wil vergroten. Chris
Top cursus over online marketing. De te leren stof is goed verdeeld over verschillende modules en wordt goed afgewisseld gebracht via tekst, afbeeldingen en video's. Zelfs voor mij als jurist, zonder ervaring met online marketing, was deze cursus goed te doen. De ondersteuning van coach Melvin was hierbij zeer prettig; hij heeft kennis van zaken, is zeer toegankelijk en motiveert je bij het behalen van goede resultaten. Fieke
Ik was op zoek naar een complete online marketing opleiding met de nadruk op SEA. Ook de intensieve persoonlijke begeleiding sprak mij erg aan. Ik ging aan de slag met mijn coach Melvin, die mij veel uitstekend advies gaf en altijd in overleg de passende aanpak voorstelde. Hierdoor was de cursus op maat gemaakt, maar toch erg uitdagend. Dankzij de interessante inhoud van de cursus en de goede tips van Melvin heb ik een goede basis om SEA specialist te worden. Steven
Bas Weerink
Bas Weerink

Opleidingsadvies nodig?

Wil jij je ontwikkelen in online marketing, maar weet je niet welke training de beste keuze is voor jou? Neem contact op met Bas.
Mail Bas
Teach Digital NRTO gecertificeerd Teach Digital is lid bij de Nederlandse Raad voor Trainingen en Opleidingen. Het keurmerk staat voor erkenning van kwaliteit en professionaliteit. Dit betekent dat al onze trainingen van dehoogste kwaliteit zijn.