Algemeen
Wil jij onder de aandacht komen bij je doelgroep door middel van Twitter (advertenties), maar mis je kennis en ervaring? Deze training helpt je in 4 weken succesvol te worden met Twitter marketing.
Je leert alle ins en outs door middel van e-learning en past deze kennis toe in de praktijk met doelgerichte opdrachten. Om cruciale fouten te voorkomen krijg je 1-op-1 begeleiding van één van onze online marketing coaches.
Voor wie is de training “Twitter in 4 weken” bedoeld?
De Twitter training is ontwikkeld voor iedereen die succesvol wilt zijn met Twitter. Je leert niet alleen de theorie, maar past dit direct toe in de praktijk.
Ben jij verantwoordelijk voor de zichtbaarheid van het bedrijf? Dan stemmen we de opdrachten af op jouw praktijksituatie. Al tijdens de training ervaar je meer interactie met je doelgroep.
Wil je een switch maken in je carrière? Dan hebben wij een praktijksituatie voor je en zorgen we ervoor dat je na deze training klaar bent voor een baan in dit vakgebied.
Start traject
We starten op de datum die we samen hebben afgesproken.
Hoe ziet een leertraject eruit?
Hoeveel tijd kost deze training?
We hebben het leertraject verdeeld in drie overzichtelijke blokken, om jouw tijd optimaal te benutten.
Inhoud en leerdoelen
De Twitter training behandelt uiteenlopende Twitter mogelijkheden en is op te delen in vier onderdelen:
1. De essentie van social media en waardevolle content
Leer over de essentie van social media en waardevolle content. Ontdek waarom het belangrijk is om content te hebben die aansluit op jouw online identiteit. Ook ga je hier leren over verschillende soorten content die ervoor zorgt dat jij jouw doelgroep bereikt en overtuigt.
2. Contentstrategie opstellen
Nu kun je je verdiepen in de wereld van Twitter. Je stelt eerst een contentstrategie voor Twitter op. Dan kijk je samen met jouw coach waar de focus komt te liggen. Dit vormt de basis voor het vervolgtraject.
3. Twitter Organisch
Na het opstellen van de contentstrategie ga je leren over berichtmogelijkheden om het maximale uit je posts te halen!
4. Twitter Adverteren
Wanneer je organisch hebt afgerond ga je leren over configuratie van de doelgroep om vervolgens te adverteren via Twitter. Daarna leer je de statistieken van de campagnes te analyseren om ze uiteindelijk te optimaliseren.
Wat heb je gedaan na deze Twitter training?
Na de Twitter training heb jij een contentstrategie opgezet voor Twitter en weet je hoe je kwalitatieve content kunt creëren en doelgerichte advertenties kunt opzetten. Je hebt…
- …je account geconfigureerd.
- …Twitter Tag geïnstalleerd.
- …marketingdoelstellingen bepaald in combinatie met KPI’s.
- …een contentkalender gemaakt.
- …geleerd hoe je het maximale uit jouw berichten kunt halen.
- …je doelgroep samengesteld.
- …advertenties opgezet en geoptimaliseerd.
- …geleerd hoe jij Twitter optimaal kunt benutten.
Leerdoelen
Om de kwaliteit van het coachingstraject te kunnen waarborgen én om er zeker van te zijn dat jij met de juiste kennis het traject afrondt hebben we leerdoelen opgesteld. Benieuwd welke? Vraag jouw leerdoelen op via: info@teachdigital.nl
Wat is het instapniveau?
De training is praktisch, concreet en prima te volgen vanaf een MBO-4 opleidingsniveau.
Over welke vaardigheden beschik je na deze Twitter training?
Wanneer de Twitter training hebt afgerond, beschik jij over de laatste kennis van alle Social Media kanalen, je kunt deze kennis toepassen en je bent in staat om hierover te adviseren.
Examens en certificaten
Je ontvangt na een positieve beoordeling van de praktijkopdrachten en het succesvol afronden van de eindtoets een certificaat van deelname.
Onze trainingen, e-learning en werkwijze voldoen aan de hoogste kwaliteitseisen. Dit zorgt ervoor dat jij optimaal kunt leren.
Unieke leermethodiek
Tijdens de Twitter training leer je online in onze digitale leeromgeving. Daarbij krijg je praktijkopdrachten afgestemd op jouw situatie en word je begeleid door je persoonlijke online marketing coach.
Deze unieke combinatie zorgt ervoor dat je niet alleen de theorie kent, maar dat je dit ook op de juiste manier weet toe te passen. Dit is onze belofte.
Studiemateriaal
- Leertraject Twitter (e-learning), 12 maanden beschikbaar na start training.
- Externe hulpmiddelen:
- Google Tag Manager