26 februari 2024
Online marketing nieuws

Online Marketing Nieuws | Week 9 | 2024

Online Marketing Nieuws | Week 9 | 2024

Het is weer maandag. Hoog tijd voor het wekelijkse Online Marketing Nieuws! Onze online marketeers verzamelen iedere week speciaal voor jou de belangrijkste, leukste, of meest opmerkelijke ontwikkelingen op het gebied van online marketing.

In de vorige blog las je alles over de nieuwe update van TikTok, Pinterest, Google en OpenAI. Deze week zijn er nieuwe updates vanuit LinkedIn . Uiteraard kun je ook weer rekenen op nieuwe inhaakdata voor jouw content.

Lees snel verder, zodat je weer helemaal op de hoogte bent van het online marketing nieuws!

Inhaakdata voor je content

Relevante content is belangrijk om de gewenste doelgroep aan je te binden. Daarom hebben we de aankomende twee weken een paar inhaakdata waarmee jouw content net wat interessanter en natuurlijk relevanter wordt. Bekijk hieronder of er de komende weken iets interessants tussen zit om op in te spelen. Verras je doelgroep met relevante content en verhoog daarmee je traffic!

Komende weken om op in te haken:

  • 26 februari: Pistache Dag/Vertel een Sprookjedag
  • 27 februari: Dag van de IJsbeer/Pokémon Dag
  • 28 februari: Luizendag (NL)
  • 29 februari: Schrikkeldag/Zeldzameziektendag/RSI Dag
  • 1 maart: Wereldgebedsdag/Complimentendag
  • 3 maart: Dag van het Gehoor/World Wildlife Day
  • 5 maart: Dag van de Maximumsnelheid
  • 8 maart: Vrouwendag/Pannenkoekendag (NL)
  • 10 maart: Ramadan (t/m 9 april)
  • 11 maart: De Week van het Geld (NL, t/m 15 maart) 
  • 12 maart: Dag tegen internetcensuur 
  • 14 maart: Aardappelchipsdag/ Nieren dag
  • 15 maart: Dag van het Consumentenrecht/Dag van de Slaap/NLdoet (NL, t/m 16 maart)
  • 16 maart: Dag van de Leerplicht (NL)/Vriendinnendag (NL)/Boekenweek (NL, t/m 24 maart)
  • 17 maart: Dag van de Zorg (NL) St. Patrick’s Day

LinkedIn deelt nieuwe richtlijnen deepsales

LinkedIn heeft een uitgebreide gids vrijgegeven die zich focust op ‘deep sales’, een geavanceerde verkoopmethode die gebruikmaakt van de laatste technologieën, waaronder AI en verkoopinformatie tools, om verkoopprestaties te optimaliseren. Deze handleiding, die maar liefst 81 pagina’s telt, is ontworpen om verkopers te helpen hun verkoopkansen dit jaar te maximaliseren door hen te leren hoe ze deze methoden effectief kunnen inzetten.

De kern van het rapport belicht de drie belangrijkste gewoonten van succesvolle verkopers en biedt inzicht in hoe je deze praktijken kunt integreren in je eigen verkoopstrategieën. Naast theoretische inzichten bevat de gids praktische advies en stapsgewijze aanwijzingen om verkopers te helpen hun vaardigheden te verbeteren en hun werkprocessen naar een hoger niveau te tillen. 

Dit advies is niet alleen nuttig voor LinkedIn-gebruikers, maar kan op alle verkoopgebieden toegepast worden. Als je geïnteresseerd bent in het verbeteren van je verkoopvaardigheden, is dit rapport zeker het lezen waard.

Blijf up-to-date dankzij het Online Marketing Nieuws

Check volgende week maandag gewoon weer het Online Marketing Nieuws, zodat je up-to-date blijft met alle ins en outs omtrent online marketing. We zetten wekelijks de nieuwste feitjes en weetjes voor je op een rijtje. Zo blijf je altijd op de hoogte van de laatste innovaties om jouw online aanwezigheid optimaal te benutten.

Homayon Teach Digital
Over de auteur

Homayon Nore

Hey mijn naam is Homayon en ik ben online marketeer. Dagelijks houd ik me bezig met alles wat los en vast zit qua SEO en SEA. Waar ik elke dag keiveel energie uit haal.
Olav Wolters teach digital
Olav Wolters

Opleidingsadvies nodig?

Wil jij je ontwikkelen in online marketing, maar weet je niet welke training de beste keuze is voor jou? Neem contact op met Olav.
Mail Olav
Teach Digital NRTO gecertificeerd Teach Digital is lid bij de Nederlandse Raad voor Trainingen en Opleidingen. Het keurmerk staat voor erkenning van kwaliteit en professionaliteit. Dit betekent dat al onze trainingen van dehoogste kwaliteit zijn.