Met behulp van het coachingstraject van Teach Digital kan jij alles leren over online marketing. Na het volgen van ons coachingstraject ben jij zelf in staat om al je online doelstellingen te behalen. Je hoeft dan dus niet meer afhankelijk te zijn van externe bureaus. Je kunt zelf tijdig bijsturen en weet hoe je jouw werkzaamheden continu kunt verbeteren. Lees hieronder snel verder hoe Teach Digital van jou een heuse marketeer maakt.
Online Marketing Coach
Teach Digital heeft door het land verspreid online marketing coaches ter beschikking die jou kunnen opleiden tot een professionele online marketeer. Benieuwd welke van onze partners het dichtst bij jou in de buurt zit? Check het op deze pagina.
Online marketing coachingstraject
Schrijf je in voor het online marketing coachingstraject van Teach Digital en laat je opleiden tot online marketeer. Kies voor specifieke trajecten, zoals SEO, Social Media of het Google Ads. Wil je liever het complete marketing landschap verkennen en alle ins en outs leren? Vul dan je gegevens in en ontvang een uitgebreid leertraject, volledig afgestemd op jouw situatie.
Marketing Coach
Volg je ons marketing coachingstraject, dan krijg je een persoonlijke marketing coach toegewezen. Samen met deze coach zal je binnen no-time jouw marketing kwaliteiten uitbreiden en verfijnen. De coaches worden voorzien van een up-to-date kennisbank, zodat jij altijd over de meest actuele informatie beschikt. Daarnaast begeleidt Teach Digital alle coaches in het geven van effectieve coachingstrajecten. Zo waarborgen we de kwaliteit voor ieder traject.
SEO Optimalisatie
Onze coaches kunnen jou opleiden tot een expert in SEO optimalisatie. Lees hieronder meer over de onderdelen van SEO waarin wij jou wegwijs kunnen maken.
Website optimaliseren
Met coaching van Teach Digital leer je om jouw website te optimaliseren. Je weet na afloop hoe je jouw website het beste indeelt. Zowel aan de voorkant als aan de achterkant.
Landingspagina schrijven
Het schrijven van landingspagina’s is een belangrijk onderdeel om je vindbaarheid in zoekmachines zoals Google ten goede te komen. Zet je deze pagina’s goed in, dan zal je op de juiste zoektermen hoger worden getoond in de zoekresultaten.
Landingspagina optimaliseren
Niet alleen het plaatsen van landingspagina’s is belangrijk. Ook het blijven optimaliseren van je pagina’s. Denk hierbij aan backlinks voor betere vindbaarheid of duidelijkere CTA’s om tot een groter conversiepercentage te komen.
On site SEO audit
We leren je aan de hand van een SEO audit om te zien wat je website al goed doet op het gebied van SEO. Ook toont het de gebreken aan, zodat je hierop verbeteringen kunt toepassen.
Search Engine Advertising
Naast de onbetaalde aanpassingen die je kunt doen, leer je ook meer over SEA, oftewel Search Engine Advertising. We leren je hoe je advertenties opzet en hoe je deze op de juiste manier kunt blijven optimaliseren.
Google adverteren
De zoekmachine van Google is één van de belangrijkste plekken om online te adverteren voor je bedrijf. Daarom leren we je alles wat je moet weten om op een efficiënte manier advertenties te plaatsen op Google.
Youtube adverteren
Youtube staat momenteel op de tweede plek van grootste zoekmachines ter wereld. Na Google wordt er dus het meest gezocht naar termen via Youtube. Het is belangrijk om je hiervan bewust te zijn zodat je hierop in kan spelen.
Bing adverteren
Hoewel Bing een minder gebruikte zoekmachine is dan Google, loont het in de meeste gevallen om hier ook gebruik te maken van advertenties. Daarom leer je met Teach Digital ook hoe je deze zoekmachine optimaal kunt benutten.
Social media marketing
Social media zijn tegenwoordig niet meer weg te denken uit het online landschap. Hoewel het gebruik per app fluctueert, blijven er een aantal grote spelers waarmee winst te behalen valt op het gebied van social media marketing.
Social media advertising
Adverteren op social media leer je niet simpelweg in een dag. Door het grote aanbod aan sociale media is het belangrijk om van tevoren goed te bepalen welke kanalen het meest effectief zijn voor jouw werkzaamheden. Ook dit leer je tijdens je traject van Teach Digital. Hieronder lees je meer over de social media waarover we je kennis kunnen uitbreiden.
LinkedIn adverteren
Adverteren op LinkedIn kan voornamelijk kansen kan bieden voor bedrijven die zich bezighouden met B2B werkzaamheden. We leren je hoe je een professioneel LinkedIn account opzet en hoe je effectief adverteert op dit kanaal.
Facebook adverteren
Op Facebook adverteren kan voor veel bedrijven erg effectief zijn. Het is nog steeds het social kanaal met de meeste gebruikers en heeft ook veel mogelijkheden op het gebied van marketing.
Twitter adverteren
Het adverteren op Twitter wordt in mindere mate gedaan, maar kan ook voor sommige bedrijven een goede toevoeging zijn. Teach Digital leert je hoe je optimaal gebruik maakt van advertenties op Twitter.
Instagram adverteren
Instagram is een goed medium om te adverteren met beeldmateriaal. Dit kanaal is uitermate geschikt voor foto’s en video’s van diensten of producten. Bouw een trouwe basis van volgers uit om nog meer mensen te bereiken.
Snapchat adverteren
Ook Snapchat biedt advertentiemogelijkheden voor bedrijven. Mocht jouw bedrijf hier baat bij hebben, dan kunnen wij je in jouw coachingstraject alle benodigde theoretische en praktische handvatten geven om met Snapchat aan de slag te gaan.
Pinterest adverteren
Heb jij producten die je graag online in de etalage zet? Maak dan gebruik van Pinterest en de mogelijkheden die dit medium biedt op het gebied van adverteren. Via dit kanaal kun je foto’s van jouw producten goed verspreiden onder je doelgroep.
TikTok adverteren
Het populaire en steeds harder groeiende TikTok biedt ook goede mogelijkheden om te adverteren met je bedrijf. Onze coaches leren je graag meer over deze mogelijkheden en hoe jij efficiënt adverteert op dit sociale medium.
Google analytics optimaliseren
Om een goede marketeer te zijn die zichzelf continu kan blijven verbeteren, is het belangrijk om je werkzaamheden te meten, analyseren en te optimaliseren. Daarom leer je via coaching bij Teach Digital hoe je Google Analytics optimaliseert, zodat jij conversies in de gaten kunt houden en de conversiepercentages verhoogt.
Google analytics toepassen en optimaliseren
Dankzij de unieke leermethode van Teach Digital leer je niet alleen hoe Google Analytics werkt, maar leer je ook de juiste knowhow om Analytics correct toe te passen en te optimaliseren.
Over Teach Digital
Over ons
Teach Digital is een samenwerkingsverband van een select groepje (online) marketing bureaus. Deze bureaus beschikken over kennis en ervaring van de beste kwaliteit. Hiermee waarborgen we een effectieve coaching voor al onze cursisten. Onze coaches zijn de basis van het hoge leerrendement dat we behalen.
Onze leermethodiek
De leermethodiek van Teach Digital gaat verder waar anderen stoppen. Onze werkwijze is gebaseerd op de taxonomie van Bloom:
Het gros van de online marketingopleidingen focust zich op de eerste drie stappen binnen de taxonomie. Echter vergeten zij de belangrijkste. Het kunnen evalueren, analyseren en creëren van werkzaamheden. Doordat Teach Digital de e-learning combineert met de kennis en expertise van de partners kunnen wij dit wel. Zo worden onze cursisten theoretisch en praktisch opgeleid tot zelfstandige online marketeers. Onze werkwijze kan dit waarborgen.
Onze werkwijze is gericht op een continue vorm van leren met persoonlijke begeleiding:
Deze werkwijze dragen wij en onze partners namelijk uit. De partners bestaan uit verschillende gerenommeerde online marketingbureaus door heel Nederland.
Partners
Teach Digital bestaat uit meerdere gerenommeerde online marketing bureaus verspreid door het land. De expertise en ervaring van
onze partners maakt onze coachingstrajecten uniek en bovenal effectief. We beschikken over een up-to-date kennisbank, waardoor we altijd de meest actuele kennis kunnen delen. De partners zorgen ervoor dat cursisten de juiste keuzes maken en leren van fouten die zij al hebben gemaakt.
Stel jouw Teach Digital opleiding samen
Ben jij overtuigd en wil jij ook een professionele online marketeer worden? Wacht dan niet langer en vul je gegevens in om een leertraject afgestemd op jouw situatie te ontvangen. Je kunt ook kiezen uit trajecten die zich richten op specifieke marketing onderdelen. Zoals ons SEO traject, het Social Media traject en het Google Ads traject. Neem contact met ons op voor alle mogelijkheden.