Online Marketing Nieuws | Week 48 | 2023
Online Marketing Nieuws | Week 48 | 2023
Het is weer maandag. Hoog tijd voor het wekelijkse Online Marketing Nieuws! Onze online marketeers verzamelen iedere week speciaal voor jou de belangrijkste, leukste, of meest opmerkelijke ontwikkelingen op het gebied van online marketing.
In de vorige blog las je alles over nieuwe updates van X en TikTok. Deze week zijn er nieuwe updates vanuit Google. Uiteraard kun je ook weer rekenen op nieuwe inhaakdata voor jouw content. Lees snel verder, zodat je weer helemaal op de hoogte bent van het online marketing nieuws!
Inhaak data voor je content
Relevante content is belangrijk om de gewenste doelgroep aan je te binden. Daarom hebben we deze week een paar inhaak data waarmee jouw content net wat interessanter en natuurlijk relevanter wordt. Bekijk hieronder of er deze week iets interessants tussen zit om op in te spelen. Verras je doelgroep met relevante content en verhoog daarmee je traffic!
- 27 november: Cyber Monday
- 29 november: Sint Pannekoek
- 30 november: Internationale Dag tegen het gebruik van Chemische Wapens
- 3 december: Internationale Dag voor Mensen met een Handicap
Google Ads voegt merk- en aangepaste labels toe
Google heeft aan de Performance Max-productcampagnes binnen Google Ads merk- en aangepaste labels toegevoegd. Hierdoor kunnen adverteerders de producten sneller segmenteren, ook op merk en aangepaste labels.
Wil je meer weten over deze nieuwe functies en hoe dit jou verder kan helpen?
Op deze pagina vind je er alles over.
Blijf up-to-date dankzij het Online Marketing Nieuws
Check volgende week maandag gewoon weer het Online Marketing Nieuws, zodat je up-to-date blijft met alle ins en outs omtrent online marketing. We zetten wekelijks de nieuwste feitjes en weetjes voor je op een rijtje. Zo blijf je altijd op de hoogte van de laatste innovaties om jouw online aanwezigheid optimaal te benutten.